miniktirtilinannesi04 Selamın aleyküm arkadaşlar ben 20 haftalık hamileyim ama erken doğum riskim yüksek derecede var ve bebek asiri kasılıp aşağıya baskı yapiyor ağrıdan duramıyorum bunu yaşıyan varmı
anapanda12 miniktirtilinannesi04 erken doğum riskinizin sebebi nedir acaba? (Kasılmalar için magnezyum isteyebilirsiniz doktorunuzdan magosit özellikle isteyin iyi geliyor. Çok geçmiş olsun)
HanifeAsya miniktirtilinannesi04 rahim uzunluğun iyiyse korkma canım benimde 33 de sancılarım başladı durduruyorlar ama kendini hiç yorma ben neredeyse 2 haftadır yatıyorum hep kesinlikle iş yapma benim başından beri rahim uzunluğum hep 3 cm 3.5 cm değişerek ilerledi suan kaç bilmiyorum gebeliğin başından beri bende riskli gebeyim kanamalarım çok oldu hep yat dinlen çok eğilip kalkma makinaya çamaşır atmak bile bende kasılma yapıyordu
miniktirtilinannesi04 Pamuk doktor rahim uzunlugum iyi bir şekilde olduğunu soyledi ama bu iki gündür ağrılar beni mahfediyor
Pamuk miniktirtilinannesi04 Bende erken doğum yaptım ama benim rahim ağzı yetmezliği varmış.Acilma vs olmadan serklaj yapılması gerekmis.Bence tek doktorla kalmayın.Birkac fikir almakta fayda var.
miniktirtilinannesi04 anapanda12 hem böbrek reflum var ve bu enfeksiyondan gerçekleşti hemde 3 lu tarama testinde erken doğum riskim yüksek gözüktü doktor bu zamanlar da kasılma olursa dikkat et çünkü bu anlarda doğum olabilir bunu uzatmamiz gerek dedi
miniktirtilinannesi04 anapanda12 bir aralar kendini bırakır gibi oluyordu ama bu sefer yüksek derecede kasılma oluyor
Pamuk miniktirtilinannesi04 Benim çok erkendi,17 haftamdaydim aniden sancı geldi adet ağrısı gibi doktora gittim 10cm açılma başlamış dogumum çoktan başlamıştı😔
Pamuk miniktirtilinannesi04 Çok minikti yaşamadı doğduktan bikac saniye sonra vefat etti.Ama sen ne güzel 20. Haftana gelmişsin,doktorunda rahim uzunluğunun iyi olduğunu söylemiş bu çok önemli.Dedigim gibi muhakkak bikac doktordan fikir al canim.
miniktirtilinannesi04 Pamuk progestan ilk 3 ay verildi içtim doktor içmem gerekmediğini söyledi 3 aydan sonra