Ben de burada bekleyeyim☺️ Bugün itibariyle ben de 23 haftalık oldum ama oğlum çöl çok hareketli değil mi anlamıyorum sürekli tekme ya da hareket hissetmiyorum hele ki gündüzleri hiç tepki vermiyor nerdeyse akşam ya da gece hareket hissediyorum çok sık olmasa da sizde durumlar nasıl