37+6 haftalık hamileyim 🤗 28 haftalıkken doktorum kafa gelişimi 29hafta demişti erkek bebeklerde bu hep olan bi şey demişti 👍🏻 Bugün biraz ağrılarım var diye şehir hastanesinde acile gittim oradaki uzman doktor gebeliğin 37 hafta ile uyumlu ama kafasını 40. Hafta olarak ölçtü cihaz dedi sezeryan olma ihtimalini söyledi 😐 bu üçüncü doğumum olacak Allah nasip ederse diğer ikisi normal doğumdu. Her şey yolunda bebek Doğum pozisyonunda suyu da iyi henüz bi açıklık yok nst sonucu da gayet güzel dedi eve gönderdi . Ama içime endişe düştü haftalar arasında bu kadar fark olması normal mi? Salı günü kendi doktorumla randevum var ama içim içimi yedi sormak istedim size 😉