shlmv22 Selam kızlar an itibari ile 36. Haftaya girdim Salı günü randevum var çok heyecanlıyım sizler kaçıncı haftadasınız nasıl gidiyor?
Rabia-- shlmv22 37+6 olduk bizde ama kafa gelişimi 40 olmuş bizim koca kafamızın 🤪 ne zaman gelir bekliyoruz 🤗
annekuzusu_ shlmv22 35+6daym bende hastaneye gidince randevu mu alıyorsunuz direk gidince son haftalarda bakılmıyor mu
YigitPoyrazMomm shlmv22 8+1 hamileyim bulantılarım azaldı çok şükür herşey yolunda ayın 16 minigimi görmeye gideceğiz💖👼