Kubra0426 40+1 olduk bebeğimin gelesi yok kızlar ne yapmalıyım sancı ağrı yok sanki ilk haftalardayız bende enerji tavan işimi yapıyorum eğiliyorum kalkıyorum doğum yaklaştıkça bir değişim olmuyormuydu
Bugraninannesiii Kubra0426 doğum enerjisi olabilir o genelde doğumdan 2 3 gün önce deli Bi enerji gelir ben öyle olmuştum sonra doğum oldu zaten
Mervebyr20 Kubra0426 bende 40+0 sancılar 5 dk da bir vuruyor nişanım geldi 3 gündür gelmeye devam ediyor ama açılmam az olduğu için almadılar doğuma
Kubra0426 Bugraninannesiii ben hep böyleydim canım ama ya o yüzden fark edemedim tedirgin oluyorum fazlasıyla gün geçtikçe
Mervebyr20 Kubra0426 yaa öylemi inşallah dediğin gibidir canım yarın kotrole gidicem bakalım neler olacak ilk gebeliğim tecrübem yok
Kubra0426 Mervebyr20 benimde yarın kontrolüm canım dua edelim inşallah hayırlı sonuçlar alalım bende öyleyim gün geçtikçe bebek iyimi diye düşünmekten kendimi alamıyorum doktorda bir hafta sonra çağırıyor hep
Mervebyr20 Kubra0426 bakalım inşallah güzel haberler alırız ikimizde Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻