Aysnr11
Merhaba, ben de 2 kez kalp durması sebebiyle kürtaj oldum ve en son etlik şehir hastanesi genetik bölümünde kan pıhtılaşması için trambofili paneli testi yaptırdım. Sonucumu alıp yine aynı hastanenin kadın doğum bölümünde hem perinatolojiye hem kadın doğuma gösterdim. Ancak kan pıhtılaşmasına yatkınlık olmasına rağmen bu konuda herhangi bir iğne ilaç vs kullanmama gerek olmadığını söylediler. Ee tekrar düşük yaparsam nolacak, önlem almak gerekmez mi vs dediğimde ise pıhtılaşma konusunun her doktor tarafından farklı değerlendirildiğini, bu sebeple hastane olarak bu konuda ortak karar alıp değerler çok baskın olmadığı sürece iğne ilaç vs kullanımını gereksiz bulduklarını söylediler. Ben de bu durumun ardından özele gitmeye başladım, şükür şuanki gebeliğim iyi ilerliyor. Ancak özele gitmeseydim de kesinlikle üniversite hastanelerine giderdim. Bu konuda gazi ve hacettepe ankaranın en iyileri. Eğer detaylı bir takip istiyorsanız üniversite hastanelerini tercih etmenizi (ki sizin durumunuz özel, bence üniversite hastanesi daha akıllıca olur) ancak temizlik ve tek kişilik odalar vs istiyorsanız şehir hastanelerini tercih etmenizi öneririm.