Herkese merhabalar çok mutlu olduğum 2. Gebelik haberimi aldim ama oğlumu emziriyorum 15 ayına girdi. Emzirmemem gerektiğini söyleyen insanlar var daha doktorumla konuşmadım benim gibi bi durum yaşayan var mı ne zaman bitirmeli emzirmeye bebeğe zararlı mi