5 mayısta dogum yaptım evdeyız artık sıpınlden korkuyodım ama doktorum okadr mukemmelkı mınnetarım ona herkes faydalansın ısterım ınsan gbı ınsan herseydn once mukemmel bır dogum gerceklestı 💪🤲 encokta sonrası ıyıydı cnku malum amelıyat bu smrasıda korkutuyo osurec bıle cok ıyıydı medıhaus cerrahı tıp merkezı doktorum mıhrıban hanım azerı bır bayan tavsıye ederım herkese sezeryanımı 6.800e oldum