Huseminannesi Nida39 kızlar allahin izniyle bizde 2 ocaga sezeryan günü aldık bnde heycsn var daha cok ikinci hamileligim olunca tecrübeliym
Sedaahmet Nida39 korkmuyorum valla. Ama sezaryen olmak istemiyorum. Normal dogum istiyorum hayirlısıyla olur insallah 😍
Batuska Nida39 Daha once normal i deneyimlemis biri olarak Nisan ayini iple cekiyorum .ister normal olsun ister sezeryan yeter ki sizi bebeginize saglikla kavustursun.korkmayın sadece gelip gececek bir takım seyler sonucuna odaklanın
ZeyooZ Nida39 son haftalarda okdr ağırlaşıyosun, ağrıların sancıların artıyo, uykusuzluk başlıyo hareketlerin kısıtlanıyo ki bir an önce doğsun bitsin istiyosun 😂😂 bgn yarın doğurucam ama hiç korkmuyo da değilim 🙈🙈