Selam herkese 25 haftalık hamileyim goguslerimde kırmızı çizgiler çıkmıştı zaten normaldir diye düşündüm ama şimdide nerdeyse boynuma kadar damarlarım aşırı belirginleşti bu normal mi ? Mor mor duruyor damarlar doktor randevum haftaya danisicam doktora ama herkeste aynımı yada bu durumu yaşayan varmi