tubimom amniyosentez çok saçma ne olursa olsun bizim çocuklarımız sonuçta bu kadar hafta karnımızda taşıyıp bir bağ kuruyoruz çoğu anne hiç bir sıkıntı yokken bebeğini amniyosentez yüzünden kaybediyormuş bizim doktorumuz önermedi siz dua edin sadece zaten dendiği gibi tek başına kalpte parlaklık birşey ifade etmiyor