Defne00Duru
Merhaba kızlar 🙋🏼♀️ Ben 26. Haftama girdim bugün 2. Hamileliğim Haftaya kontrolüm var ve şeker yüklemesi zamanım geldi ilk hamileliğim de doktorum gerek görmedi yapılmadı yine aynı doktora gidiyorum ama kafam yine de karışık bu şeker yüklemesi ile ilgili ne düşünüyorsunuz😌