Kızlar doktor bebeğimin rahim duvarında ayrıldığını ve yerini kan topladığını söyledi çok riskli bir ameliyat geçireceğimi söylediler yedinci ayımda şuan 22+0 çok korkuyorum benim ve bebeğimin de ölüm riski varmış doğumda içimi rahatlatacak birşeyler söyleyin lütfen 🥺