Nur_banu çok normal ilk bebeğimde 5haftalıkken öğrendik kese vardı 6 haftalıkken tekrar gittik kese büyümüştü 7 haftalıkken kalp atışlarını dinledik korkmayın 😌 suan ikinci bebeğime hamileyim 7+5 olması gerekirken kese 1 hafta geride 2 hafta sonra kalp atışlarını dinlemeye gidicez insallah 🙂