designermoms ilknuuruucar_99 magnezyum kullanmıyorsan doktoruna danışabilirsin ağrılara çok iyi geliyor bir de çok ayakta durma uzun süre yürüme kendini çok yorma otururken pozisyonuna dikkat et geçer inşallah geçmiş olsun🌸
Melekoz ilknuuruucar_99 ayyyyy benimde öyle ya 18+3 sabahları uyuyamıyorum bel ağrısından çok kötü oluyorum kızımı kucağıma alamıyorum uzun bir süre
Melekoz ilknuuruucar_99 ilk defa sizden duydum böyle birşey ilk hamileliğimde de bunda da ovalamadim ayağa kalkınca biraz durunca geçiyor ama hiç kimse ovalama felan demedi çok fazla ağır kaldırınca felan ağrıyor daha büyümedi karnım büyüyünce sıkıntı 🤣