ISILTAN bebek için
1 tane 10 lu hastane çıkışı
3 tane zıbın, ve 3 alt üst takım
Çorap , Müslin battaniye 2 katlı ve 4 katlı, pazen battaniye ve havalar bu ara yağmurlu serin olduğu için nohut battaniyede aldım
ıslak mendil, bez, temizleme pamuğu, pişik kremi, nemlendirici
Kendim için
1 elbise gecelik sabahlıklı 2 tane pijama takımı
Ceket , çorap,iç çamaşırı , atlet ,
Havlu , çarşaf , roll on , parfüm , diş fırçası, diş macunu , tarak, nemlendirici krem , depend almıştım ama ebeler ilk gün ped kullanacaksın dedi o yüzden ped aldım yanıma dependi evde kullanacağım. Daha normal yada sezaryen demedi doktorumuz duruma göre şekillenecek ona göre sezaryen derse kahve ve bitter çikolata koyacağım