Merhaba Kızlarrr 🌸
Evlendikten 1 seneden sonra bende saç dökülmesi başladı. Kullanmadığım şampuan, sabun,serum,gıda takviyesi, maskeler hiçbişey kalmadi diyebilirim. Sonra doktora gittim kadın doğuma belki hormon sorunu vardır dedim herşey temiz sorun yok dedi. Ama tepem açıldı yani baya. Sonra dahiliyeye gittim vitaminlere baktirayim falan diye. Eksiklerim var tabiki ama böyle kel birakacak kadar degil. Herkeste olabilecek kadar hatta cevremde arkadaşlarımın degerleri benden daha kötü olanlar var. Sonra dermatolojiye gittim. Saç mezoterapisi ve prp yapacağız dedi yaptirdim birkaç seans. Yani kafa derimden ince iğnelerle ilaç vitamin falan verdiler. Ondan da fayda görmedim. şimdi 18 haftalık hamileyim hamilelikte saçlar canlanır gürlesir falan dediler hiçbişey yok valla. Saçım sürekli boyuna uzuyor kestiriyorum 2 3 aya hemen uzuyor. Ama tepesi yok kafamın üstü yani. Ayy daha ne yapsam ne etsem bilemiyorum. Hiç var mı cevrenizde böyle olan. Birtek ektirme kaldı yani çözüm o da doktor dedi bayan için çok sıkıntılı dedi. zor süreç size önermem dedi. Ay bilmiyorum. Bekarken falan herşey normaldi boyardım kuaföre giderdim falan. Ne zaman evlendikten sonra böyle oldu. Ben anneannemi kaybettim ve aşırı aşırı üzüldüm baya bir zaman atlatamadim bilmiyorum ki ondan mi oldu sıkıntıdan falan. Var mı fikirleriniz kızlar?