kadertugrul7 sedaaktas18_ eriğin bi zararı olucagini sanmiyorum olsa yenmemesi gereken yiyicekler içinde söylenirdi bende sürekli aliyorum canim istiyor yiyorum
kadertugrul7 sedaaktas18_ valla inanirmisin 2 güne bir kilo aliyorum nerdeyse normalde de cok severim ama hamilelikte sürekli yemek istiyor canım 🤭
Anonim3447 sedaaktas18_ çıktığından beri 2 kilo yemişimdir sabah uyandığımda bile midem bulanıyor atıyorum ağzıma biraz yumuşasa yenmez zaten
-Nazlican35- sedaaktas18_ bn bi kiloyu yedım tek zararı diş agrısı oldu onun dışında zararı yok Dr söyledim zararlı mı diye Dr dalga geçti onu alacagına bi çeyrek alaydın dedı bi ay oldu şu an 31 haftayız
Minigim38 sedaaktas18_ hamile iken kilo kilo yedim hiç de zararı olmadı neden zararlı olsun ki. Sadece isal olursunuz o kadar