Ben de ilk 3 ay kanama ve lekelenme sorunu yaşadım. İlaçlarına aynen devam et, dinlen, çalışıyorsan eğer izin al yada bırak. Beslenmene dikkat et, bol su iç, doktorunun tavsiyelerine uy, olumsuz düşünme. Ben 32. Haftaya ulaştım çok şükür, ınsallah sen de atlatırsın canim. Sağ salim zamanında gelsinler tüm bebisler 🙏🙏🙏