[silindi] kendi adıma konuşayım, 1 gün bile gecikme yaşayan birisi değilim o yüzden 29 gün gecikme çok fazla, yani 29 gün iyi durabilmişsiniz, eğer benim 2-3 gün içerisinde gelmemiş olsa, hiç vakit kaybetmeden direk doktora giderdim, dilerseniz bi amh testi yaptırın, 5 üzeri çıkarsa pcos olma ihtimaliniz var, ona göre bi yol izlenir, ama mutlaka bi kadın doğum doktoruna görünün gecikmeniz çok fazla