Zxcvbnm12 Arkadaşlar geçen bir uyandım karnım çatlamaya başlamıs hemen badem yağı kayısı yağı ve çilek yağı aldım karıştırıp sürdüm sizler neler yapıyosunuz işe yararmı
Gizzgzz Zxcvbnm12 ben 3. Aydan beri lierac kullanıyorum önümüzdeki cuma günü doğumum çatlak yok istersen lierac ın çatlak serumu var onu alıp kullanmaya başla oluşan çatlaklara iyi geliyormuş o
-Nazlican35- Zxcvbnm12 kafaya takmayacak😁 bebeklerimden kalan bi dövme gibi görüyorum o yüzden takmıyorum bio oil kullandım ama yıne de karnımda oldu çatlama umurumda da degıl 😊
newmom07 Zxcvbnm12 hamile olduğumu duyar duymaz sabah akşam sürdüm mustela uni baby bio oil hepsini denedim bitirdim çok sürdüm.. malesef her yerim çatladı. Olacağı varsa her türlü oluyor. Önlem alın tabikii ama kesinlikle genetik. Annenizde varsa sizde de olacaktır :(
Nepenthe Zxcvbnm12 edemiyorum hem lierac hem bio oil kullandım ama hiç bir işe yaramadı yanlarım göbeğim bacaklarım her tarafım çatladı resmen duş alıyordum kremlerle yağlarla ama boş 😭😭