Kızlar 29 haftalık hamileyim, arada bir tam vajina girişinde bir ağrı oluyor sonra geçiyor. Bunu yaşayan var mı? Doğuma daha olduğu için anlam veremedim. Yani can yakıcı seviyede değil ama tam giriş çıkış noktasında bi sancı gibi. Kasılma böyle bişey mi?