Zeyna92 Hafta bitiyor bugün yarın itibar İLE 39. Haftaya girmiş bulunacağım, fakat bu mide bulantısı 🤢 beni tüketti, ve adet sancısı gibi sancı oluşuyor, sebebi nedir sizce ? Sıcak suya giriyorum ağrım hafifliyor, soda içmeye çalışıyorum bulantı için fakat o işe yaramıyor ;(( çok kötü geçiyor bu günlerim , sizce ne yapabilirim
Fadime_19 Zeyna92 Benimde ilk başlarda başladı kendini beli etmeye başladı benimki şuan 11+2 gün daha da bulantı tiskinme yorgunluk halsizlik ama bunun sonunda evladıma kavuşmak var.🥰🥹
EAyse-09 Zeyna92 aynı haftadayım ve aynı şeyi yaşıyorum bi an bulantı geliyor o geçiyor mide yanması karın sertleşmesi o bitiyor belim de bi ağrı ama düzensiz doktora söyledim yalancı sancı dedi ama iki gündür hepsi bi tık daha arttı üç dört kere büyük tuvalet 15 mayıs sezeryan olucam ama o zamana kadar böyle devam edicek galiba akşamları oluyor yürüyorum biraz geçiyor pozisyon değiştiriyorum midem için maden suyu süt falan içiyorum ama yine de geçmiyor
EAyse-09 Zeyna92 evet bi an adet sancısı gibi geliyor belim de elektrik verilmiş gibi anlık oluyor geçiyor
Zeyna92 PrensesAnnesi- hiç bilgim yok geçen hafta doktor çatı muayenesi yaptı şuan bir sorun yok bekliyoruz dedi, ondan sonra mide bulantım kesilmedi, 2 gün sonra tekrar randevum var o zaman doktora soracağım, salı günü , çok bulanıyor çünkü.
PrensesAnnesi- Zeyna92 canım bebeğin midene baskı yapıyor çook yüksek ihtimalle açılman da varsa çok bulantı yapar doğumun çok yakın belli ki sağlıkla al kucağına inşallah 💕
Zeyna92 PrensesAnnesi- inşallah cnm benim Allah’ın izni ile gelsin de , bakalım doktor ne diyecek , mide bulantısı 🤢 çok kötü, ilk aylar çok yaşamıştım şimdi tekrarlaması hiç iyi değil
Zeyna92 EAyse-09 o zaman bana bakalım yarın doktorum ne diyecek , umarım 🙏🏻 az kalmıştır , bana da gün verir