Emine1efe2 36+3 çok fazla hareket ettiğinde vajinada iğne batması gibi sancılar oluyor sanki idrarın kalıcak gibi bu normal mi yaşayan var mı doğum sancısı nasıl olur ?
Melekler12 Emine1efe2 çok normal canm bebek baş asaagi pozisyon almışsa doğum pozisyonu hareket ettikçe vajinal kemiğe baskı yapıyor
elaymoms Emine1efe2 doğum sancısı yattığında artan hareket ettiginde hafifleyen, büyük tuvaletin varmış gibi bir sancı oluyor. Ve düzenli oluyor örneğin beş dakika da bir felan. Makat ve vajina da aynı oranda bir baskı oluyor.
Emine1efe2 Melekler12 nu agrılar sık sık olmaya başlayınca mı başlıyor doğum benimsezeryan olucak ama bu durum çok fazla olmaya başladı
Melekler12 Emine1efe2 sezeryan olacaksan bile bebek artık baskı yapıyor canm vajina kemiğine korkma doğuma hazırlık yapıyor
MelisBerdo Emine1efe2 iğne batması gibi sancıları ben de hissediyorum. 37-+4 teyiz. Sezeryan olacak ama o tarihe kadar bekleyecek mi minşk acaba merak ediyorum
Emine1efe2 elaymoms gündüz gittim doktora normaldi herşey bir haftada ha beklese sezeryan olucaz bakalım devam edicek mi teşkkür ederim
PrensesAnnesi- Belinden karnını saran bi ağrı canım gittikçe dakkaları düşen bi ağrı bi gelip bi giden bi ağrı sancı geldiğinde zaten anlamaman mümkün değil
Emine1efe2 PrensesAnnesi- sol ayağımı bile çekiştiriyor şuan agrı anlamadım inş geçer de bekler biraz daha
MelisBerdo Emine1efe2 günde 1-2 kez giriyor yalancı sancı olduğunu düşünüyorum. Bbek37+0 da kanalda değildi ama bugğn biraz daha aşağıda hissediyorum hareketlerini. Sanki kanama indiği içşn de oluşan bir sancı olabilir gibi geliyor
PrensesAnnesi- Emine1efe2 dakka tut gelip gidiyor m bir de lavaboya gidebilirsin bişey geldi mi diye kontrol için