zge13 İlk çocuğumda kasık ağrısı ile başlamisti ağrım ama sırtımda hissediyorum bu sefer ağrıları bel boşluğunda mi olur yoksa tam sırtın ortasında mi başlar bilenlere bı danışmak istedim.
zge13 zge13 bildiğinizi inaniyorum hanımlar bel boşluğunda mi başlar belden başlayan doğum sancısı sırtın ortasından mi başlar acaba ??
anapanda12 zge13 doğum sancısı sırtta ne arasın kız 🙃 bel boşluğudur doğum için kemikler ayrıldıkça şiddetlenir kasık ve bacaklara vurur
zge13 anapanda12 çok yoğun bi ağrı oluyo arada ilk doğumda zaten suni sancı ardından kaşık ağrısı ile başladı ama kimisinde belinde basliyormus artık agirlastim iyice zamanı da geldi keşke bir an önce dogurabilsem 😪😪😅 bütün aile doğum haberi bekliyor artık 😅