Bir kaç saat ağladım elimde olmadan üzüldüm çünkü üzdüler stres yaptım kendime iyi hissetmedim işte. Yüreğim daraldı. Susup zorla iki lokma koydum ağzıma. Fakat bir ara kasiklarima aniden şiddetli sancı girdi daha sonra olmadı hemen yattım ve dinleniyorum. Stresten mi olur bu anı sancı. Çok mutsuzum 😭🥺