Tubisss50 Kizlaaar yarın detaylı ultrasona gireceğim aç mi gideceğimiz tok mu hiç bir fikrim yok girenler yardım edebilir miii
defnezumram Tubisss50 bende cuma günü gireceğim benimde bu konuda hiç bi fikrim yokk bilgisi olanlar bilgi versin lütfenn 😊
Yazmelegi_ Tubisss50 tok gidin ve girmeden önce çikolata yiyin birde erken giderseniz bile oturmayın yavas yavaş ta olsa etrafınızda yürüyün uyuyor oluyorlarmis o zaman uyanirmis zaten iceriye girmeden de lavaboya gir diyorlar
Fatmaa04 Tubisss50 tok gidin sağlam bir kahvaltı ve biraz çikolata hareketlerini göreceksiniz 🥰 hareketlensin
Bal_1604 Tubisss50 tok gidilmesi gerekiyo ve çikolata yenmeli 😌 içeri girerkende bir kaç defa oksurdum uyanması için ve ilk defa detaylida okadar hareketli gördüm
Cancan2 tok gidilmeli ve çikolata va yiyebilirsiniz gitmeden hareketlenmesi için uyuyorlar o haftalarda çünkü
newmom07 Aşırı tatlı yemeyin bence. Ben çok yemiştim bebek cok hareketliydi düzgün fotoğraf yakalayamadık durmuyodu yerinde hahsh
Tubisss50 newmom07 yaaa giderken 1 2 çikolata yerim yeter herhalde benim bebe zaten normalde de çok hareketli 😁😁😁
1asel-duru Tubisss50 kesinlikle tok gitmelisiniz ki bebek uyansın ve hareket etsin tatlı yiyebilirsiniz detaylı ultrason yapılan yere gidince ufak ufak yürüyüş yapın ki uyansın çünkü doktor her organını inceleyecek uygun pozisyonda olması gerek
Ao526- Tubisss50 Tok gidilmeli 😍 Hatta randevuya girerken küçük bir çikolata vs atsan ağzına süper olur 😂 hareketlenir böylelikle her yeri için ölçüm ve kontrol yapabilirler