Birbebetoannesi symayksl Mardin park hastanesini bu konuda önermem detaylı için. Çeken dr memnun kaldım 20 dk bile durmadım geçiştirmişti beni kol görünüyor bariz anlaşıyor yani bebeğin kolu diyordu bana 😃
Gulirmak symayksl kız kardeşim geçen sene yaptırmıştı yanında ben sorayım isterseniz. Benim takipli olduğum doktorda cihanpolde olduğu için orada yaptırmıştım
Gulirmak symayksl kız kardeşime sordum dediğim gibi Fulya uzunun yanında yaptırmıştı detaylı ultrasonu. Belki artık bakmıyordur
Gulirmak symayksl evet memnunum doktorun adı mem Arjen yıldırım. Kızıma hamileyken de onun yanına gidiyorum şuan gene hamileyım aynı devam ediyorum