Duyguclk benim bebeğim anensefaliydi yaşamla bağdaşmıyordu seninkinin çok çok çok ileri formu . Ben bebeğimi kaybettim Rabbim şimdikine ömür versin 32+5haftalık hamileyim şu anda . kanuni sultan süleyman e.a.h nde perinatolog aytaç beye gitmiştim amniyosentezide kendi yaptı heyette benim bebeğimin alınmasın gerektiğine bana zarar verebileceğine karar verdiler ve öylede oldum. İnşallah sen benim yaşadıklarımı yaşamazsın dağ salim gelir evladın 🤲🏻