Deletedmom_52 Kızlar 31+2 günlük olduk , ama benim neredeyse 4-5 haftadır çatı ağrım var sanki doğuruyorum 🤦🏻♀️ biraz yürüyünce açılıyor ama inanılmaz bir ağrısı var bunun sebebi ne yaşayan var mı aranızda
Smlaa Deletedmom_52 benim de olmuştu ara ara giriyordu sancı doguruyorum sandım meğer enfeksiyonun yukselmis ondan oluyomus
Zlhglsr Deletedmom_52 aynı durum 37. Haftamda oldu bende. Doktora gittim aynı şikayetlerle açılmam olduğunu zannettim ama doktor bebeğin çok aşağıda olduğunu onun yaptığı basınçtan öyle bi ağrı hissettiğimi söyledi. Ne oturabiliyor ne kalkabiliyordum dediğiniz gibi yürüyünce iyi geliyodu sadece. Korkmayın bebeğiniz aşağıdadır onun baskısıdır.
BBeeBBeeKKoo Deletedmom_52 Aynen benimde var 29+6 haftalığım hem kasıklarım hem vajinamda bi sızı var bazen batıyor sanırım bu haftalarda normal 2gün önce muayene oldum herşey yolundaydı çok şükür Allah Yardımcımız olsun
Deletedmom_52 Smlaa aslında daha yeni tüm değerlerime bakıldı kana idrara falan doktor bir emfeksiyon görmedi 😢
Smlaa melissannesi Deletedmom_52 vajinal bı mantarın falan varsa o da ola bilir benim öyle oldu çünkü insalah bişey yoktur ama