EdaZehra Kızlar 38 haftalık hamileyim. Doktor her an gelebilir dedi bebişi bekliyoruz. Lohusalık döneminde sizin yanınızda kim kaldı veya kimin kalmasını istiyorsunuz? Çok kararsız kaldım. Annemin gelmesini istiyorum ama hemen değil 😅 doğumdan sonra eşim zaten iş yerinden bir hafta izinli olacak. Lohusalığın İlk günlerini eşimle geçireyim, eşim işe dönünce annem gelsin de istiyorum. Sizce nasıl olmalı?
Yazmelegi_ EdaZehra bende eşim çalışacağı için annem gelecek ilk günden ama siz esiniz işe başlayınca annenizi çağırabilirsiniz 🙂
Smlaa EdaZehra vala bu gün kaynanam ben 2-3 gün kalırım oralar sıcak dayanamam diyo ben çok korkuyorum onun yetise biliceni sanmıyorum benim Kolum agriyo ccougu falan tutanak fiyo annem gelsin istiyorum ama ona da gelme diyemiyorum 27 haftalık gebeyim şimdiden derdine düştüm
Semanur0902 EdaZehra bizde de tam tersi olucak 15-20 gün annem kalıcak mecburi sezeryan olacağım için eşimden daha çok anneme ihtiyaç duyarım diye düşündüm. Sonrasında da eşim yıllık iznini ayarlıcak o kalıcak hemde kızımızla zaman geçirmiş olur ikimizde toparladıktan sonra. 🥰 kayınvalideme kalmasına gerek olmadığını söyledim çünkü ben rahat edemem onun yanında aslaa.
handeserdes EdaZehra anneme gidicez biz eşimle. eşim, annem, babam, iki kardeşim, yeğenim kalıcaz muhtemelen :) eşimin anne babası da uğrar gündüzleri. çok bunalırsam ben alır bebemi arabaya atar giderim :)
Deletedmom_52 Smlaa üfff aynı dert bende de var , yani annem olsun istiyorum illa gelecek biliyorum ama umarım bir ksç gün kalıp gider 😓
EdaZehra Smlaa acaba eliniz mi konuşsa ilk başta senin annenin gelmesinin daha dogru oldugunu söylese en azından
EdaZehra Semanur0902 aslında sizin dediğiniz de mantıklı. Toparlanana kadar destek olur annemde. Sonrasında zaten bizbize kalırız
Smlaa Deletedmom_52 vala ben eşime söyledim annen benden hizmet beklicej beni daha çok yorucak diye ben izin alicam ben seni yormak falan dedi şimdilik ona güveniyorum
Deletedmom_52 Smlaa darısı bana inşallah zannetmiyorum benim eşim ajitasyon prensesi annesine kıyamaz
SheeR EdaZehra 🙄 gurbetteyim kayınvalidemler coktaaann geldiler kayınpederimle 32+0 olduk bugün hamileliğimi ilk öğrendiğimiz günden beri yanımdalar doğuma kadar annem ablam babam da doğuma gelecekler baya kalabalık olacağız nasıl olacak hiç bilmiyorum her kafadan ayrı bi ses 🙄😏
cihaninannesi SheeR niye okadar erken geldiler erken doğum riski mi var ? Ve neden doğuma okadar kalabalık geliyorlar okadar kalabalıkta bunalmayacak mısın her bir dışarıdan gelen bebek için enfeksiyon riski 🤦🤦🤦🤦
tuna32 EdaZehra valla ben hiç.kimseyi istemiyorum:) 3 gün esimin izni var onun dışında bebeğimle baş başa kalmak istiyorum esim.isten gelene kadar , şimdiden de söyledim millete gelmeyin sakın diye
EdaZehra tuna32 bu şekilde bende yapmayı düşündüm ama annem kırılır üzülür diye diyemiyorum. Bide zaten kayınvalidem kalmasa bile her gün gelir biliyorum 🥲
Semra08 EdaZehra doğumda da doğum sonrası da kimin yanında rahat edecekseniz o gelsin fazlası kafa yoruyor çünkü lahusaligun verdiği streslede iyice sıkılıyorsunuz . Ben annem kalsın istedim annem gelince kayınvalidem de çikti yanımıza her kafadan ayrı ses geldi bunaldım :'(
Ecearel2022 EdaZehra kimse kalmadı yanımda hiç bir zaman tek büyüttüm 2.ye hamileyim yine hastanede dahil olmak üZere tek olucam eşimde kalmadı ama bence zaten ilk günler annene ihtiyacın olucak kadın olarak hastanede üstünü başını pedini değiştirirken sonra 3.-4. Günü iyileşiyorsun zaten ihtiyacın kalmıyor kimseye
EdaZehra Ecearel2022 maşallah ne güzel. Benim ilk gebeliğim acemiyimde ondan korkuyorum biraz. Ama bebeğe alışmak içinde sadece eşimle ben olalımda istiyorum karışığım 😅
SheeR cihaninannesi erken doğum riskimiz yok güya kayınvalidem beni rahat ettirmek için geldi yardımcı olmak için ama tam tersi oldu 🙄 uzun zamandır beklediğimiz bi bebek oldu kızım 7 yıldan sonra tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ben iki tarafta heyecanla bekliyorlardı bu kadar abartılacağını düşünmemiştim ben eşim diyor hevesliler beni anlayıp dinleyen hiç kimse yok sesimi duyuramıyorum kimseye yani
Sehriban__ İlk zamanlae olduğu için bide lohusalık zorlanabilirsiniz eşiniz evdeyse annenizde gelsin birlikte bakın daha rahat olur bence benim fikrim
mnli EdaZehra benim 2. Doğumum olacak ilkinde annem çok etkilendi fenalaştı falan sürekli ağlıyordu sonra da hasta oldu 😂 hastahanede bile ilk akşam kayınvalidem kaldı ikinci akşam annem kaldı ama sanırım bu sefer kayınvalidem oğlumla kalır hastahanede eşim ya da annem kalır benimle sezeryanda tuvalete falan tek çok zor anneniniz o yönden iyi olur