Bende kaç gündür öyleyim acayip derecede 4-5 gündür sag kasıgımda ve belimde bi agrı bi uyuşukluk var adetime 8 gün kala başladı şuan 3 gün var dün ve bugün sabah erken hamilelik testi yaptım negatif çıktı yarın bi normal doktora gidicem belki başka bi agrıdır