Merhaba detayli ultrasonda bebegime kalpte ufak bir ritim bozukluğu olabilir dendi fetal eko icin cocuk kardiyologuna yonlendirdi hemen ertesi gun randevu aldim ve gittim doktor her sey yolunda ama ufak bir su birikintisi gördüm gibi oldum dedi 3 hafta sonra tekrar goreyim dedi fakat detayli ultrason yaptirdigim doktor hastanenin sahibi ve gonderdigi doktor da kendi hastanesinden tamam kontrole gideyim evet ama takdir edersiniz ki muayene ucreti yüksek ve de durup durup surekli bir sey çıkarıyorlar 22 haftalik oldum kendi takibinde oldugum doktorum bugune kadar riskli olmama ragmen h3r sey yolunda dedi ve iyi takip eden birisi bende artik anksiyete oldum. Siz olsaniz ne yaparsınız, tekrar kontrole gider misiniz yoksa artik Allaha birakip sığınıp bekler misiniz çünkü kanamalar kasintilar baska baska sebepler yüzünden o kadar yoruldum ki ne dusuneyim ne yapayim bilmiyorum biraz dertleselim 🥲