Hummm Merhaba arkadaşlar 27+2 deyiz.Bebeğim özellikle yattığımda aşırı hareketli.İçeride boks maçı yapıyor gibi.Bu haftalarda bu şekilde mi oluyor normal mi diye düşünmeye başladım.🤨
Tuuba100310 Hummm bnmki de suan 38 haftalik yeri dar olmasina rağmen hep cok hareketliydi ilk hissetmeye basladigimdan beri doktoruma sordugumda hareketli bebek iyidir biz hareketsizden korkariz telaslanma dedi 😂
Aysegul17 Hummm 26+4 teyim canıma okuyo oğlum özellikle ayaktayken çok zorlanıyorum çünkü sürekli tuvaletim geliyo🤭😄
Kubra_05 Hummm aynı gündeyiz benimki de aynı özellikle yatınca hareketleniyor ama ben mutlu oluyorum aksine sessiz olduğunda korkuyorum😂❤️
Hummm Tuuba100310 Anladım teşekkür ederim.😇Ben de genel olarak o şekilde duyuyorum ama insan bir noktadan sonra acaba bir sıkıntısı mı var da bu kadar hareket ediyor diye evhamlanıyor.O zaman bir sıkıntı yoktur inşallah diyerek olumlu düşünmeye devam ediyoruz..🥰
_myzeynepsmile__ Hummm ilk bebeğim çok hareketliydi doktorum çok hareketli bir bebek olacak demişti şuan 2 yaşında yanılmadık aşırı hareketli ikinciye hamıleyim 29 haftalık ve içerde savaş var 😂
Tuuba100310 Hummm bnm üçüncü gebeligim olmasina rağmen evham yapip sordum doktoruma.. diğer ikisin de böyle olmayinca acaba skinti mi var diyerek ama şükür doktor boyle soyleyince rahatladim bende ☺️
Hummm gulsumd1 Benimki de bir ara acıtıyordu şimdi acıtmıyor ama hareket şeklinden kafasını kolunu bile hissediyorum desem yeridir 😄
Hummm Kubra_05 Evet hareket yoksa da hemen niye hareket etmiyor ki diye soru işaretleri.. Sanırım annelik duygularından kaynaklı hepsi🥰😇
Htcsnmz03 Hummm 34 haftadayız oğlum ilk hareket ettiği günden beri 7/24 tekme atıyor doktora her gittiğimde soruyorum 😂 çok iyi korkma diyor
1asel-duru Hummm normal canım bende 28 haftalık hamileyim oturduğum an başlıyor oynamaya artık tekme de değilde sanki içerde geziniyor gibi
Hummm 1asel-duru Evet evet artık elleri bacakları bence hissettiğimiz şeyler.🙃Sağlıkla büyüyüp dünyamıza gelsinler inşallah💓