Seda_Kptn neysen nesin umurumda değilsin fikirlerinde öyle sana zaten fikrini soran da olmadı ben sormadım 🤷♀️ Başbaşa verip istediğinizi konuşabilirsnz benimle konuşmanı istemiyorum o kadar !! Sen burda kimsenin fikirlerini sorgulayamaz kızıyorum diye diretemezsin düşüncelerini . Postlarda muhalefet olmakla mükellefsin sanırım burası böyle bir platform değil giriyorsun ve fikrini beyan ediyorsun post sahibine kimin ne dediği ne düşündüğü seni alakadar etmez .