Merhaba sevgili anne ve anne adayları 29+1 haftalık hamileyim son bir kaç gündür arada bir giren vajinamda sızı var araştırmalarım sonucunda normal bi durum olduğunu düşünüyorum ama yinede içim rahat değil bu durumu yaşayan var mı tatlı bi sızı ama bebek baskı mı yapıyor acaba iki gün sonra kontrolüm var ama içim yinede rahat değil kasıklarım da hafif hafif ağrıyor bu arada lütfen yardımci olur musunuz beni bilgilendirirmisiniz 😏😏😏