Kızlar dün 40ımız çıktı bebişimle, dün hafif kahve lekelenme geldi, bugün hafif kanamaya döndü adet felan mı oldum acaba anlamadım randevuma da daha 3 gün var çok merak ettim normal mi acaba, doğumdan sonra kanamam 15 gün felan sürdü geçti tekrar doğum sonrası kanama mı yoksa adet mi acaba 🤷🏻♀️