123esr_ özel hastanelerde muaneye gittiğin gün ucret ödüyorsun ve sonraki +9 gün muane ücretsiz oluyor. Son haftalarda iki haftada bir çağırıyor ya siz kendinizi ilk gün ve 10. Gün olarak ayarlayıp öyle gidin. Ben öyle yapmıştım diğer bebeklerimde. Şimdi nasipse 15 Mayıs da gideceğim kontrole 35 hafta olacağım. Ve son kalan 5 hafta için 2 hafta da bir gel derse öyle yaparım yine