Pamukbebegimm 40 günlük bebeğim var ve çok gazlı.Ben ne yiyeceğimi şaşırdım artık o gaz yapar bu gaz yapar resmen kahvaltılıkla besleniyorum😑 ikinci çocuğum ama ilki 6 yaşında unutmuşum çoğu şeyi.Nolur bı akıl verin ben ne yiycem 🤦
hulyaakgn34- Pamukbebegimm canım yemeklerinde kimyon kullan kolik bi bebekte olabilir oyuzden her yediğini kesme bu sefer sütüne yansıyacak beslenme düzenini bozma bebeğin ayaklarını karın bölgesini sıcak tut masaj uygula rahatlatır inşallah zamanla da normale döner
beyzzsenturkk Pamukbebegimm ben her şeyi yedim o birazda bebekle alakalı bi durum eger bebek gazlıysa ne yerseniz yiyin dokunacaktır ben kola içtiğimi de biliyorum ama gaz sorunu yasamadık pusette cok haraketsiz kaldığında ortalığı inletiyordu onda da hemen gaz damlası kullanıyorduk 2. ayımız böyle geçti ve bitti şükür
Minigininannesi Pamukbebegimm yemeklerinize kimyon koyun ve kıyın çayı için bebeğe de sütten geçer gaz için çok iyi geiyor
Pamukbebegimm hulyaakgn34- kimyon her yemeğe koyuyorum yok kolik gibi değil belirli saatlerde değil ama gaz çıkana kadar ağlama krizleri kız oluyor gaz çıkınca rahatliyor
Pamukbebegimm beyzzsenturkk az kalmış 2. Ayda bizimde biter inşallah 🥲 damla bende kullanıyorum bı nebze rahatlatti