-angel34 Normalde milyon olması gereken sperm bizde 1,2 canlı hücre bulundu testis biri az aşşağıda ameliyat denildi kesin sonuç değilmiş ameliyat böyle olayla karşılaştınız mı ne yapmak gerekiyor
Minnakkurabiyeveannesi27 -angel34 Araştırın ve Dr.murat mermerkaya ile bir görüşün derim harika bir doktor benim eşimin de 1.2 dyi cok murat hocanın sayesinde ben doğal yolla hamile kaldım hatta ikinci bebeğimiz bize supriz yaptı oğlum 13 aylık ben 9+4 hamileyim normal de kendisi Gaziantepte ama uzaktan da tedavi veriyor
Minnakkurabiyeveannesi27 -angel34 valla araştırın derim adam öyle müthiş bir doktor ki azosperm hastalarını normal yolla gebelik oluşumunu sağlıyor maşallahı var bizimde 1.5 ay tedavi ile çocuğumuz oldu hemen siz düşünün