Kızlar 9 haftalık hamıleyım basından berı baş agrısı yasıyorum normalmı böyle olmsı daha önce hıc böyle olmamıstı sadece parol alıryorum oda fayda etmıyo acıle gıtım serum takıldı yıne aynı sadece yatınca gecıyor bıde arada buz koyuyorum bıraz hafıflıyo sızce ne yapıyım kendı doktoruma soylemelımıyım