yagmur089 Kizlar 36 haftaligim daha yeni fark ettm asagi indigini karnımın aceba ne zmn dogum olur oglumde ertesi gun dogurmustum ama sizin nasl oldu erken indi bunda sok oldum
symozdag yagmur089 canım merhaba benim ilk gebeliğim bende 36 haftalığım dün herkes karnımın aşağıya indiğini söyledi bebeğimin hareketleri de öncesine göre azaldı ama doğum ne zaman olur bilmiyorum
yagmur089 Miniksercem korku pek yok ta heycan var ya biran önce saglikla gelmesini istiyorum minnakimin😍
yagmur089 symozdag yok canim azalma olursa git bence hic hissetmezsen degil olsun sen genede git ne olur ne olmaz