Nurgizemm0 Gebelik koltestazi yaşayıp 2.ye hamile kalanlar varmı varsa eğer diğer hamileliğinde değerler yukselmezse son haftaya kadar bekletiyor mu doktorlar belirli haftalar da alıyorlar mı yazar mısınız