Gulbhr1710 Merhaba 6+1 günlük hamileyim kalp atışı zayıf bu sorunu yaşayanlar var mı sonradan düzeldi mi
Aysee1123 Gulbhr1710 O haftalarda bizimkide çok güçlü değildi sonradan değişti tabi. E anca oluyor sanırım zaten doktorumda birşey dememişti atışla alakalı
Rwerdst Gulbhr1710 o haftalarda yeni yeni kalbi oluşuyor. Her gittiğinizde güçlenecek o kalp atışları ☺️🥰 benim de 6+2 mi 6+5 mi neydi duyduğumda. İlk az geliyor sesi ama bir gün bile fark ediyor bu haftalarda ☺️☺️
Gulbhr1710 Benimki iki haftadır böyle kalp atışı zayıf en son gittiğim doktor düzelebilir dedi ama bi önceki pek umutlu konuşmadı kafam karıştı.