Kızlar , bir oğluşum daha oluyor kısmetse. Diğer oğlum 22 aylık. Az kullanıyor malum o yüzden de kıyafetleri olduğu gibi duruyor. Hastane için 2-3 adet yeni takım 0-3 ay ya da 3-6 ay aralığı alsam mı ya da olanları mı koysam? Hastaneye de yeni olsun diyorum bilemedim ☺️