Kızlar 29 haftalık gebeyim erken doğum riskim var kasiklarimda adet olacak gibi ağrım var sizce normal mi toplanma sertleşme bel ağrısı bebek hareket ettikçe rahim ağrısı bebek kanala yerleşmiş progestan iğne fitil kullanıyorum korkuyorum heranım korku ile geçiyor nst sancım çıkmadı acilmam yok canım çok sıkkın güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 😔😔