momlife_7 38 haftalık olmuşsunuz zaten. Tabi ki bebek içerde 40’a kadar ne kadar uzun dursa o kadar iyi. Ama şu an sancınız gelse zaten normal doğum zamanında doğmuş oluyor çocuk. Bana doktorum yaptırmaya gerek görmedi. Ama bir başkasının çatıyla, rahimle ilgili problemi olabilir. Çatı muayenesiyle doğum başlasa 7-8 saat sancı çekip afedersiniz 10-15 dakikada bir farklı ebelerin gelip açılmama bakmak için parmaklamasıyla, doktorun muayenesiyle normal doğum yapardım. Ama inatla gelmedi kızım, sezaryen oldum. Bence doktorunuzu dinleyin. Sağlıkla gelsin bebeniz inşallah.