GamzenurA
Asla gitmeyin.. benim haftam dolmuştu akşam acilden giriş yaptım doktor bana dedi ki doğumundan sonra refakatçi almıyoruz doğum yapan kadınlarla hep beraber kalıyorsunuz eder sancın yoksa suni sancı veriyoruz oda doğumun ne zaman başlarsa o zaman yaparız 2-3 gün de sürer dedi biz sezeryan yapmıyoruz o yüzden normale zorluyoruz dedi bunları kabul edersen yatışını yapayım dedi kabul etmedim çıktım gittim direk