blackeagle
Merhaba kizlar 12 haftalik gebeyim bugun 2li test yaptırdım normal kadin dogum doktoru yapti perinatolog yapması gerekmiyor mu? Kendi doktorum gibi ultrasonla baktı birseyler yazdi kan ver 1 hafta sonra sonuclar cikar dedi kotu bir durum olsa ölçerken söylerdi herhalde dimi? bide 270tl para ödedim :/ cinsiyeti de göstermedi bizimkisi gizledi baya😁
Melikecoban
Benim de kadın doğum doktoru baktı ultrasonla ense kalınlığını söyledi kan verdim 1 hafta sonra da onlara bakacak.ense kalınlığı iyi ama tek başına bir şey ifade etmiyor kan değerlerine de bakmak lazım dedi.Ben devlet hastanesinde yaptırdım bu arada
Zeyneppp6134
Ben yaptırdığımda da aynı şekilde kadın doğum doktoru baktı 265 TL verdim ense kalınlığı normal burun cıkıtısı var demişti kan sonucumu 1 hafta sonra aldım çok şükür normal çıktı