MelisSeferoffa ben hamile kalmadan önce hiç korkmuyordum hamile kaldım Doğum falan izledim ağladım izledim ağladım şimdi korkum çok büyük hamile kaldığımdan beri aklıma geldikçe ağlıyorum bazen sizler sayenizde korkum bazen geçiyor ama bazen de olmuyor 34 haftalığım doğuma da az kaldı şöyle diyeyim gerçekten de ölümden korkmadığım kadar Doğumdan korkuyorum sezeryan istiyorum ama eşim izin vermiyor , kızlar sizden yalvarıyorum bana dua edin korkum geçsin diye Yasin okuyorum Meryem süresini okuyorum ama korkum geçmiyor çevremde hep çok kötü şeyler duydum sanırım onun etkisinden bi türlü çıkamıyorum . O kadar çok korkuyorum ki evlendiğime çok pişmanım , kendime çok kızıyorum yaa aslında karşılığında çok güzel bir meleğim olacak ama yinede çok ama çok korkuyorum . Lütfennnnnn dua edin bana çok ihtiyacım var dualarınıza , teselli mesajlarınızıda bekliyorum belki biraz daha cesaretlenirim 😔😔😔